FANDOM

114081

Шимура Шинпаћи

Шимура Шимпаћи (志村 新八, Shimura Shinpachi) је један од првих ликова приказаних у серијалу и у почетку је био једна врста наратора. У првим сценама поглавља приказана је смрт Шимпаћијевог и Отаиног оца који им оставља породични доџо али са напоменом да ово ипак више није време мачевалаца и самураја. Коју годину касније Шинпачи ради у једној гостионици али кад дође у конфликт са једним од ванземаљских гостију Гинтоки ће бити тај који ће га извући из невоље. Шимпаћи је приказан као један од ретких разумних ликова који једини примећује нелогичност неких радњи. Тинејџер је, црне косе и очију и носи наочаре за вид које су често део шале јер кад их скине нико га више не примећује алудирајући да без наочара Шинпаћи није Шинпаћи. Мада живи у породичном доџу са Отае он је већином задужен за чишћење просторија Јорозује. Велики је љубитељ поп певачице Оцу и вођа је њеног фан-клуба. Мада у почетку приказан као слаб лик, Шимпаћи временом постаје снажан мачевалац који уз Кагуру чини моћни тим подршке на који Гинтоки увек може да се ослони.

Његов лик базиран је на историској личности Нагакура Шинпачију али му је презиме заменио са Шимуром имајући у виду јапанског комичара Кена Шимуре.