FANDOM

Саиго Токумори је један од четири „генерала“ и заштитника Кабуки насеља. У прошлости је био чувени члан Џои отпора који је остао запажен као једина особа која је могла самостално да освоји непријатељски (свемирски) брод. Током борби у рату на себи би носио само бели доњи веш што му је донело надимак "Shiro-fun no Saigou" (Саиго беле сумо танге).

Након губитка његове жене која му иза себе оставља сина Терухикоа, Саиго свом детету постаје и отац и мајка па временом, у циљу да обе улоге представи достојно, постаје „окама“. Због тога се примирује и отвара Окама бар који држе мушкарци који се облаче у женску одећу. Називан „мамом“ од стране запослених у бару Саиго упркос изгледу не дозвољава да се ико подсмева његовом изгледу или својим запосленима. Сви који то ураде чека казна рада у истом бару што се делило Гинтокију и Кацури који су због исмејавања накратко постали „Пако“ и „Зурако“. Сорачи је име преузео од чувеног самураја меиџи периода Саиго Такаморија а глас му у серијалу даје Хисао Егава.