FANDOM

Садахару је напуштен пас кога је Кагура нашла у кутији испред „Јорозује“. То је огромно демонско куче (веће од просечног човека) беле боје и тамних очију са обрвама у облику зареза. Име му је дала Кагура по њеном ранијем љубимцу зецу кога је, несвесна своје снаге, успела да убије током сна. Бојећи се да би због своје снаге убила и друге љубимце одустала је од усвајања новог све док није видела Садахаруа кога, због своје снаге и величине, није могуће тек тако повредити. Садахару је у почетку био дивљи и бунтовни пас који је све људе гризао за главу док не прокрваре. Једина особа која је могла да га контролише била је Кагура због њене огромне снаге.[к] Касније се сазнаје да су његови претходни власници биле свештенице Ане и Моне које су га поклонили Јорозуји због економских проблема. Као демонски пас у једном тренутку се претворио у чудовиште пораставши до висине куће, али су га њени бивши власници са Јорозујом на челу сустигли и вратили на почетно стање. Временом је Садахару престао да уједа људе за главу и примирио се, поштавши прави умиљати пас. Због његове величине Кагура га често јаше а на својим леђима може понети двоје одраслих људи. Када је потребно некога наћи, Садахару га обично проналази њухом. Оглашава се кратким лавежом који сихронизује глумица Микако Такахаши.