FANDOM

Kagura-chan

Кагура

Кагура (神楽, енг. Kagura) . Она је човеколики ванземаљац и припадник једне од најјачих ванземаљаких ратних раса под именом Јато. На земљу је дошла да заради новац и побегне од Јато проблема али су је на земљи пронашли бандити и убедили је да своју снагу искористи утеривајући дугове за њих. Када су јој у једном тренутку наредили да убије човека, побегла је, али је у бегу Гинтоки и Шинпаћи случајно ударају скутером.[ж] Након што су је спасли од бандита Кагура почиње да ради за Јорозују. Често је зову „девојка из Кине“ будући да носи традиционалну кинеску одећу црвене боје. Има црвену косу (у којој увек носи две шнале-капе) и плаве очи. Пошто је Јато раса слаба на сунце са собом увек има снажан сунцобран са којим се бори и који може да одбија и испаљује метке. Осим сунцобрана Кагура се као и остали њени сународници често бори голорука. Има огроман апетит и често прождере све у кући. Реченице завршава нагласком –ару и има благи кинески акценат. Лако се спријатељује са осталим ликовима. Са Шинпаћијем и Гинтокијем има братски однос па под његовим утицајем често поприми Гинове лоше навике. Кагура не спада у женствене ликове и у свом свету је помало мушкобањаста. Кад се преједе није јој страно да се по потреби исповраћа.[8] У слободно време се са другом децом игра у парку посматрајући борбе буба или играјући игру „шутни конзерву“. Са најмлађим чланом Шинсенгумија - Окитом има ривалски однос и често се такмичи против њега. За њен лик Сорачи је инспирацију потражио у причи о принцези Кагуји која је главна личност традиционалне јапанске приче о секачу бамбуса. Глас јој позајмљује глумица Рие Кугимија.